t-upmarketingstrategie via een full-stack marketingaanpak die aandacht besteedt aan elke fase van de funnel en warm en consistent omgaat met leads, zal niet alleen de omzet in jaar 1 stimuleren; het zal je ook voorbereiden op toekomstig succes.
Bekijk het volledige interview mobiel nummer australië whatsapp om erachter te komen hoe je het maximale uit dat cruciale eerste jaar haalt en je start-up opzet om te groeien en succesvol te zijn!
Videotranscript:
CAROLINE: Hoi, welkom bij Growth Marketing Chat. Vandaag ben ik hier met Charles Givre. Hij is de oprichter en CEO van DataDistillr. Charles, bedankt dat je er vandaag bij bent.
CHARLES: Bedankt dat je me hebt uitgenodigd.
CAROLINE: Geweldig. Dus voordat we beginnen, zou ik het geweldig vinden als je ons wat achtergrondinformatie over je bedrijf zou geven, zoals wanneer je bent begonnen, wat jullie doen, dat zou geweldig zijn.
CHARLES: Zeker. Dus mijn bedrijf heet DataDistillr. En onze missie is om de data van de wereld gebruiksvriendelijk te maken. Ik ben ons bedrijf begonnen rond, ik heb ons bedrijf mede opgericht in, ongeveer Q3, herfstperiode van vorig jaar. Dus we zijn geboren uit de pandemie. En ja, we zijn sindsdien een beetje sterk gebleven.
CAROLINE: Geweldig. Oké, dus, zit je nog in je eerste jaar? Of begin je tweede jaar?
CHARLES: Ja. We zitten nog in ons eerste jaar.
CAROLINE: Ja, en dat is dus een heel interessant jaar voor bedrijven, zoals je weet, je hebt natuurlijk al een geweldig product, maar er is zoveel meer aan je visie in je eerste jaar dan aan het huidige product. Dus mijn vraag aan jou is, hoe verkoop je op basis daarvan en hoe houd je de balans tussen wat je hebt en de visie?
Vroegtijdig investeren in je star
-